Mina tankar om mitt liv, vad gömmer sig där bakom pannbenet egentligen på en FTM.

fredag 2 oktober 2009

Ett noll till T* personer mot PRV

Jag vet inte hur jag ska kunna sluta skrika av glädje, det verkar nu som om saker och ting börjar hända för vuxna t*personer och även andra.

en artikel finns att läsa här

på PRV's hemsida kan man läsa följande

Här är domen

Jag vill ge alla som kämpat en eloge och en stor gruppkram. TACK!

Äntligen får en om jag fattat saker och ting rätt faktiskt byta namn till ett traditionellt könskonträrt utan en massa kirurgiska ingrepp eller intyg.
Sverige kanske är på väg nu att faktikst börja inse att vuxna människor faktikst har förstånd att veta vad som är bäst för dem.

Själv är jag fortfarande i chock 1,5 år sen jag själv bytte hur 17 jag lyckades med det. Idag kanske jag kan börja slappna av och inte se d som nått extraordinärt.

Sooo happy <3 `I´

Inga kommentarer: