Mina tankar om mitt liv, vad gömmer sig där bakom pannbenet egentligen på en FTM.

onsdag 21 oktober 2009

behöver sponsorer till våren

Jag har hamnat i det delikata dilemmat att jag hittat en utbildning som verkligen is tha shit för mig. Den där utbildningen som varje morgon gör mig glad att det är skoldag. Den utbildning där jag trivs så grymt bra.
OCH naturligtvis så tar då mina CSN-pengar slut. Nu ber jag därför om sponsorer till våren. Att hitta ett 50% jobb verkar rätt svårt. Alla bidrag mottages med stor tacksamhet.
en 20 krona kan ge mig mat för en dag tex.
Att skänka mig mat i form av basvaror är åxå en bra sponsring. Tex, olika mjöl (gärna grova) konserver, bönor, linser, rotfrukter etc
även verktyg är en bra investering. lista på vad som behövs kommer till våren Alternativt skicka ett meijl så kan ni få lösenordet till min önskeliste blogg.

Är du intresserad av att stödja mig en gång eller kontinuerligt så skicka ett meijl till ute.pew@gmail.com

Som tack för sponsringen så kan jag försöka skicka bilder på båtarna jag bygger. Och om ni råkar ha vägarna förbi så förväntar jag mig såklart att ni ska titta in och hälsa på och se med egna ögon hur kul vi har och hur fint det blir.

Inga kommentarer: